FIRST LINE MEDEWERKER - KENNIS SPAANS

SIGNPOST België BV/Academic Software BV (www.signpost.eu) zijn sinds 2002 gespecialiseerd is in informatica-oplossingen voor het onderwijs.
In België zijn we actief in hardware, software en digitale leerinhouden, in het buitenland concentreren we ons op software. In België zijn we marktleider en daarnaast hebben we ook klanten in Duitsland, Frankrijk en Spanje.
SIGNPOST treedt op als intermediair voor grote software licenties zoals Microsoft en Adobe.
We bieden via het software platform Academic Software ook 100-en andere softwarepakketten aan.


Academic Software is het service platform waar studenten en docenten de meest recente software legaal kunnen downloaden.  Wij bieden als het ware de ‘Netflix’ van de studentensoftware. Zo goed als alle softwarepakketten die nodig zijn tijdens een opleiding zijn beschikbaar.
Behalve het aanbod aan betaalbare software is er oa ook een bibliotheek van een 800-tal gratis software pakketten en cloud computing capaciteit ter beschikking.


First-line support medewerker binnen Academic Software is de ideale startersjob voor leergierige mensen met een passie voor IT.
Na een korte interne opleiding ga je meteen aan de slag. Met ondersteuning van je collega’s bouw je een steeds bredere kennisbasis op.


Jobinhoud:
    Je bent de eerste contactpersoon voor onze klanten.
⦁    Je helpt ze verder met eerste-lijn-support-vragen voor het gebruik van de producten.
⦁    De (software) problemen en/of vragen  van de klant analyseren
⦁    De oplossingen en aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen
⦁    Indien jouw eerstelijnshulp het probleem voor de klant niet oplost, zorg je voor escalatie naar de correcte afdeling.
⦁    Je denkt mee in het optimaliseren van de online zelfhulpinformatie die beschikbaar is op de verschillende websites.
⦁    Je springt bij waar nodig,  bv: ondersteuning en onderhoud van diverse websites en webportalen


Profiel:
    Je bent gedreven en gebeten door software
⦁    Je wil meestappen in een persoonlijk groeiverhaal, en ook in dat van een sterk groeiend bedrijf
⦁    Je bent klantgericht ingesteld en haalt plezier uit het verder helpen van klanten en het oplossen van problemen
⦁    Je kan klanten te woord staan in het Spaans
Kennis van het Nederlands
Kennis van het Engels is een plus.
⦁    Een specifiek diploma is niet vereist.
We zoeken gedreven en gemotiveerde collega’s met een passie voor IT

Aanbod:
    Een gevarieerde job in een groeiend bedrijf
⦁    Jonge en dynamische werkomgeving (pingpong tafel en voetbaltafel in refter)
⦁    Vlot bereikbare locatie
⦁    Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen, opleidingen te volgen
⦁    Vast contract (39u – 26 verlofdagen)
⦁    Verloningspakket met :
⦁    Laptop
⦁    Bedrijfswagen + tankkaart
⦁    GSM + abonnement